Dažnai užduodami klausimai (DUK)

1. Kaip išsirinkti tinkamus kvepalus internetu?

Renkantis kvapą rekomenduojame atkreipti dėmesį į kvapų natas, kategoriją (gėlių, rytietiški, gaivūs ir pan.) bei aprašymą. Taip pat galite pasidomėti klientų atsiliepimais arba rinktis mažesnę talpą pirmam išbandymui. Artimiausiu metu planuojame pasiūlyti ir kvapų mėginėlius.

2. Kuo skiriasi EDP, EDT ir kiti kvapų tipai?

  • EDP (Eau de Parfum) – parfumuotas vanduo su 15–20 % kvapiųjų medžiagų, kvapas išlieka 6–8 val. ar ilgiau.

  • EDT (Eau de Toilette) – lengvesnis kvapas (8–15 %), išliekantis apie 4–6 val.

  • Parfum (Extrait de Parfum) – koncentruočiausias ir ilgiausiai išliekantis kvapas.

3. Ar galiu grąžinti arba pakeisti kvepalus?

Grąžinti galima tik originalioje, nepažeistoje pakuotėje esančius produktus. Jei gavote pažeistą ar netinkamą prekę, susisiekite su mumis per 14 dienų nuo pristatymo.

4. Kaip greitai pristatote prekes?

Prekes išsiunčiame per 1–2 darbo dienas. Pristatymas Lietuvoje trunka 1–3 d. d., priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo (Omniva, LP Express, DPD).

5. Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip, siunčiame į daugumą Europos Sąjungos šalių. Dėl konkretaus pristatymo į užsienį susisiekite su mumis el. paštu.

6. Ar galima atsiimti kvepalus vietoje?

Taip, galima. Turime galimybę prekes atsiimti vietoje pagal išankstinį susitarimą. Dėl atsiėmimo laiko ir vietos prašome susisiekti su mumis.

7. Kaip sužinoti, ar man tiks kvapas?

Prie kiekvieno kvapo pateikiame kvapų natų aprašymą. Tai padeda įsivaizduoti kvapo pobūdį. Taip pat naudinga remtis kitų klientų atsiliepimais. Netrukus planuojame pasiūlyti ir kvapų mėginėlius.

8. Ką daryti, jei negavau užsakymo patvirtinimo?

Patikrinkite el. pašto šlamšto (spam) aplanką. Jei laiško nėra – susisiekite su mumis el. paštu arba per kontaktų formą svetainėje.